کنترل گرسنگی در رژیم های کاهش وزن

تغذیه مادران شیرده
فروردین ۲۹, ۱۳۹۶
زمان و فواید نوشیدن آب و …
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۶
Show all

کنترل گرسنگی در رژیم های کاهش وزن

images.jpg111  کنترل گرسنگی در رژیم های کاهش وزن images

شدت و سرعت افزایش قند خون ، در مدت زمان احساس سیری موثر است. غذاهایی که قند خون را به شدت بالا می برند و به دنبال آن قند خون را در فاصله کمی پایین می آید، سریعا شما را گرسنه می کند. مثلا اگر در صبحانه چای شیرین و مربا با نان لواش و کره میل کنید خیلی زود گرسنه می شود حال اگر در صبحانه شیر کم چرب یک میوه پنیر ویا تخم مرغ با گوجه فرنگی کمی سبزی یا بادام و هویج میل کنید مدت بیشتری سیر خواهید بود.

کنترل گرسنگی در رژیم های کاهش وزن breakfast food healthy
صبحانه خوردن در کنترل گرسنگی فراتر از تصور شما موثر است. تمام افرادی که در طی روز و در وعده ناهار و شام پر خوری می خورند ویا به عصرانه های پر کالری تمایل دارند از خوردن صبحانه خوب غالبا غفلت می کنند.

به مرکز مشاوره و رژیم درمانی کمپین روبان ارغوانی خوش آمدید .
روبان ارغوانی شما را به سوی سلامتی ، تناسب اندام و شادابی هدایت می کند.
برطبق آمار مدیر کل دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت و درمان ،بیش از نیمی از جمعیت 15تا64 ساله کشور دچار چاقی ناشی از الگوهای نامناسب غذایی هستند ،از طرفی امار نگران کننده تر اینکه از 10سال پیش تاکنون چاقی در میان دانش آموزان ایرانی2برابر شده و اکنون 25درصد دانش آموزان ایرانی اضافه وزن دارند. برای اولین بار در ایران کمپینی برای بالا بردن آگاهی در مورد این بیماری آغاز شده است. "کمپین روبان ارغوانی "با حمایت "گروه رژیم درمانی ماندگار"به منظور بالابردن آگاهی عمومی و آموزش راهکارهای لازم برای اصلاح رفتارهای غذایی ،ارایه رژیم های غذایی اصولی ،مقابله با باورهای غلط غذایی و مهمتر ازهمه "حمایتهای گروهی "توسط تیم روانشناس برای رسیدن به تناسب اندام راه اندازی شده است. با ما همراه شوید و یک زندگی سالم را تجربه کنید.
ما هرگز ایمیل شما را با دیگران به اشتراک نمی گذاریم .
عضویت در خبرنامه